Růžek
ikonka
10. Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy

Datum: 17. 2. 2019, autor: ikonka autora Redakce , Funkce: ikonka tisku Tisk

... se zabývala obsahem produktu destinace.

ilustracni obrazek

 

10. Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy se zabývala obsahem produktu destinace

 

Aktéři cestovního ruchu Zlínského kraje se sešli 13. února 2019 v Luhačovicích na 10. výroční odborné konferenci cestovního ruchu Východní Moravy. Její program byl zaměřen na témata, týkající se příležitosti, které přináší efektivní budování destinační značky Východní Morava a také na definování rolí, které přísluší jednotlivým aktérům cestovního ruchu v regionu.

 

V průběhu konference si účastníci vyslechli prezentace k tématu, po nichž následovala panelová diskuse. Ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Mgr. Petra Psotková prezentovala značku turistického regionu Východní Morava jako příležitost k podpoře celého segmentu cestovního ruchu v našem kraji. „Značka Východní Morava je v současnosti v nepříliš dobré kondici, přesto může být pro podnikatele, obce a další aktéry v cestovním ruchu důležitým nástrojem, pokud se rozhodnou pro efektivní spolupráci. Je potřeba tuto značku naplnit atraktivními nabídkami produktů, které budou vznikat na bázi spolupráce subjektů v kraji. Marketing destinace musí být moderní, jednoznačný a atraktivní, jak v obsahu, tak ve využívaných komunikačních nástrojích a technických prostředcích. To vše je nutné efektivně nastavit s ohledem na definované potenciální skupiny turistů, které chceme přilákat do našeho kraje,“ uvedla Petra Psotková.

 

Jedním z dalších přednášejících na konferenci byl Malcolm Allan, který je prezidentem britské konzultační firmy, jež se dlouhodobě zabývá problematikou cestovního ruchu, zejména pak definicí a budováním značek zemí, specifických území či destinací. Dle Malcolma Allana je důležité, aby region našel svůj vlastní „příběh“, který se stane jeho charakteristikou, rysem, které jej odliší od konkurence a současně posílí lokální a oblastní značky. Vnímá jako nezbytné sledovat aktuální trendy v technologiích, za klíčovou rozvojovou cílovou skupinu pro rozvoj cestovního ruchu vnímá hosty ve věku 16 – 39 let, pro které je hlavním komunikačním nástrojem mobilní telefon a další moderní technologie. Podstatná část budoucích návštěvníků vyhledává informace na internetu, proto destinace, která chce být navštěvována, musí být na internetu viditelná. Destinační společnosti by se neměly věnovat jen propagaci subjektů, ale propagaci nabídek regionu. Významným prvkem činnosti destinačních managementů je odstraňování bariér spolupráce mezi aktéry cestovního ruchu.

 

Nový koncept prezentace destinace představuje projekt #brnoregion, který sice není primárně zaměřen na oblast cestovního ruchu, na druhé straně je ukázkovým příkladem propojování širokého spektra aktérů k prezentaci Brna a Jihomoravského kraje jako destinace pro výzkum, vývoj, inovace a znalostní technologie a ukazuje, jak důležité je mít správnou značku, která podpoří cíle, které si v dané oblasti různých aktivit stanovíte. Právě v tomto přístupu lze nalézt řadu paralel, jak účastníky přesvědčila Veronika Svobodová, která v projektu zajištuje marketingové aktivity.

 

Zdroj: TZ, vychodni-morava.cz

 

 

 

 

 

 

 

reklamni prouzek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tyto informace byly vytištěny z portálu Kroměříž.cz [www.kromeriz.cz] – průvodce městem i regionem.
Veškerý obsah je chráněn autorským zákonem a jeho zneužití pro jiné než osobní účely je postižitelné dle Zákona Autorského a pozdějších předpisů.

© 2006, Kroměříž.cz

 
 
 
Ubytovámí
Ubytování ve městě

Restaurace a kavárna Scéna

Nabízíme posezení v příjemném prostředí kavárny a restaurace s širokým výběrem jídel ...

Restaurace ikona
Restaurace

BOWLING BAR SCÉNA

V podpalubí Kulturního domu v Kroměříži BOWLING BAR SCÉNA v námořnickém stylu. Přip...

Pamětihodnosti ikona
Pamětihodnosti

Arcibiskupský zámek

Renesanční stavba, na jejímž místě stálo hradisko patrně již v době Velkomoravské říš...

Kostel sv. Mořice

Kostel sv. Mořice je situován v historickém centru města, na Stojanově náměstí....

Historie města

... přezdívané Hanácké Athény ... Prvopočátky města jsou přisuzovány trhové vsi, k...

Biskupská mincovna

Biskupská mincovna ze 17. století byla po 200let místem ražby mincí a medailí olomouc...

 
 
 

Hledáte dům, byt, pozemek

.. či pronájem v Kroměříži? Katalog zde.

Městský úřad v Kroměříži

Potřebuji vyřídit na MěÚ v Kroměříži...

Televizní program

Přehled reportáží, pořadů a jejich obsahy.

inzerce

Zápis firem do katalogu

Kroměříž.cz nabízí firmám: propagaci Vaší značky, produktů či služeb, způsob zviditelnění Vaší firmy, informace pro stávající i případné klienty o Vaší nabídce, výrobcích či službách firmy, inzerci na internetu, efektivní formy propagace za příznivé ceny. Napište nám na redakce@kromeriz.cz ...


Důležitá telefoní čísla

 

Užitečné odkazy na internetu

Policie ČR, Městská policie
573 331 153, 573 321 156
 
Počasí
TAXI
573 341 020, 777 686 858
 
Mapy
MÚ Kromeríž
573 321 111
 
Jízdní řády
Infocentrum regionu
573 331 473, 573 334 191
 
Rezervace ubytování
Rychlá lékarská pomoc, LSPP
155, 573 322 580, 573 322 263
 
Kulturní přehledy

Služba a provozovatel:

Kroměříž.cz, Copyright © 1997 - 2007.
Reaia s. r. o., Inetrans, Poski.com
Informace o serveru Kroměříž.cz

Vstup pro inzerenty

Zadejte své přihlašovací jméno a heslo.
V případě, že jste osobní údaje zapomněli,
kontaktujte technickou podporu.
OK
růžek levý růžek pravý